Συχνές ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ποια δικαιολογητικά / έγγραφα χρειάζεται η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ για την έκδοση του ασφαλιστηρίου;

  • Άδεια κυκλοφορίας και δίπλωμα κυρίως οδηγού
  • Δελτίο καταλληλότητας οχήματος (ΚΤΕΟ)
  • Τιμολόγιο αγοράς (για καινούριο όχημα)
  • Συμπληρωμένη πρόταση ασφάλισης, με τα πλήρη στοιχεία του ασφαλισμένου και του κυρίως οδηγού

Τι πρέπει να κάνω για να λάβω αντίγραφο του ασφαλιστηρίου μου;

Για να λάβετε αντίγραφο του ασφαλιστηρίου σας καλέστε το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 2103217801 και 2103217805 ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Θέλω να τροποποιήσω το ασφαλιστήριό μου. Τι πρέπει να κάνω;

Για τροποποίηση του ασφαλιστηρίου σας καλέστε το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 2103217801 και 2103217805 ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Πως θα ακυρώσω το ασφαλιστήριό μου;

Για ακύρωση του ασφαλιστηρίου σας καλέστε το Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα τηλέφωνα 2103217801 και 2103217805 ή επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Πότε ξεκινά η ασφαλιστική μου κάλυψη;

Η ασφαλιστική κάλυψη ξεκινά από την ημερομηνία έναρξης του ασφαλιστηρίου, όπως αναγράφεται στη διάρκεια ασφάλισης και εφόσον έχουν καταβληθεί εμπρόθεσµα τα ασφάλιστρα, σύμφωνα µε τους όρους του ασφαλιστηρίου σας.

Εάν μεταβιβάσω το όχημά μου, μεταβιβάζεται και η ασφάλεια;

Όχι δεν μεταβιβάζεται. Θα πρέπει να ενημερώσετε τη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ, για οποιαδήποτε αλλαγή στην ιδιοκτησία του οχήματός σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω τα ασφάλιστρα μου;

Μπορείτε να εξοφλείτε τα ασφάλιστρα σας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Με καταβολή μετρητών, έως 500 ευρώ, ή με χρέωση της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας (δυνατότητα άτοκων δόσεων) στο ταμείο των Κεντρικών Γραφείων (Αθήνα, Βουλής 7, ώρες Ταμείου: 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή) και του Υποκαταστήματος (Θεσσαλονίκη, Μ. Αντύπα 42, ώρες Ταμείου: 09:00 – 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή) της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ. Τα ασφάλιστρά σας εξοφλούνται και με αξιόγραφα σε συνεννόηση με το τμήμα διαχείρισης εισπράξεων – πληρωμών.
  • Μέσω web banking, ακολουθώντας τα βήματα όπως περιγράφονται στο e-banking της τράπεζας που συνεργάζεστε και εφόσον αυτή συμμετέχει στο Διατραπεζικό Σύστημα Πληρωμών ΔΙΑΣ. Οι τράπεζες-μέλη του ΔΙΑΣ για πληρωμή μέσω web banking είναι:
    • ALPHA ΒΑΝΚ
    • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
    • ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΗΠΕΙΡΟΥ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΕΡΡΩΝ
    • ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΧΑΝΙΩΝ
    • ΝΕΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ Α.Τ.Ε
    • ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
    • EUROBANK ERGASIAS
    • HSBC BANK

Μπορώ να αλλάξω τον τρόπο και το μέσο πληρωμής των ασφαλίστρων και πότε;

Μπορείτε, στη λήξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας και εν όψει της ανανέωσής του, σε συνεννόηση με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.

Εάν δεν πληρώσω τα ασφάλιστρά μου εγκαίρως, τι θα συμβεί;

Με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια αυτοκινήτων προπληρώνονται και δεν εκδίδεται ασφαλιστήριο συμβόλαιο χωρίς την αντίστοιχη πληρωμή.

Τι κάνω αν έχω ατύχημα στην Ελλάδα:

Καλέστε 24 ώρες το 24ωρο την υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ στο 2109904089 και εξουσιοδοτημένος συνεργάτης θα προσέλθει στον τόπο του ατυχήματος, θα φωτογραφίσει τα εμπλεκόμενα στο ατύχημα οχήματα, θα σας δώσει τη δυνατότητα να συμπληρώσετε το Έντυπο Δήλωση Ατυχήματος και θα σας βοηθήσει να συμπληρώσετε σωστά το Έντυπο Φιλικού Διακανονισμού. Το σχετικό υλικό θα αποσταλεί στο Τμήμα Αποζημιώσεων για περαιτέρω ενέργειες.

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός ζημιών;

Είναι το Σύστημα Άμεσης Πληρωμής Ζημιών από Τροχαίο Ατύχημα, με το οποίο προβλέπεται ότι σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στην Ελλάδα, ο αναίτιος του ατυχήματος οδηγός ή ο κατά 50% συνυπαίτιος, έχει το δικαίωμα να ζητήσει να αποζημιωθεί από την εταιρία του, σε περίπτωση υλικής ζημιάς (μέχρι €6.500) ή/και σωματικής βλάβης (μέχρι €30.000 συνολικά και έως €12.000 ανά άτομο). Προϋπόθεση είναι τα αυτοκίνητα να είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστικές εταιρίες που συμμετέχουν στο Σύστημα Άμεσης Πληρωμής.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε εδώ.

Σε περίπτωση που μου προκαλέσει ατύχημα ένα ανασφάλιστο όχημα, αποζημιώνομαι και πώς;

Αποζημιώνεστε απευθείας από τη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ. Το ανώτατο ποσό αποζημίωσης για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου ανέρχεται στα € 30.000.

Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης θα πρέπει:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της Ελληνικής Επικράτειας.
  • Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας).
  • Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος.

Τι κάνω αν έχω ατύχημα στο εξωτερικό;

Σε περίπτωση που εμπλακείτε σε ατύχημα στο εξωτερικό καλέστε την Υπηρεσία Φροντίδας Ατυχήματος της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ στο +302109904089. Σας επισημαίνουμε ότι στο πίσω μέρος της Πράσινης Κάρτας σας, αναγράφονται για διευκόλυνση σας όλα τα στοιχεία των Γραφείων Διεθνούς Ασφάλισης των χωρών που μετέχουν στο Σύστημα Πρασίνων Καρτών.

Σε περίπτωση που ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα, δώστε στον άλλο οδηγό αντίγραφο της πράσινης κάρτας σας ή του ασφαλιστήριου συμβολαίου σας.

Σε περίπτωση που δεν ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα, και διεκδικείτε αποζημίωση φροντίστε να κρατήσετε πλήρη στοιχεία ασφαλιστικής κάλυψης του οχήματος που σας χτύπησε και ζητήστε από τον άλλο οδηγό να κάνει δήλωση στην ασφαλιστική του εταιρία όπου θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αποζημίωσή σας εάν το αυτοκίνητό σας πρέπει να επισκευαστεί όσο βρίσκεται στο εξωτερικό. Εάν το ατύχημα, στο οποίο δεν είστε εσείς υπαίτιος, έχει συμβεί σε χώρα της ΕΕ, μπορείτε να διεκδικήσετε την αποζημίωση σας, επιστρέφοντας στην Ελλάδα, απευθυνόμενος για πληροφορίες στο Κέντρο Πληροφοριών με τους αντιπροσώπους ζημιών των ασφαλιστικών εταιριών κρατών-μελών της ΕΕ είτε στο ΓΔΑ, στην περίπτωση που η

αλλοδαπή εταιρία δεν έχει διορίσει αντιπρόσωπο στην Ελλάδα. Τη διαδικασία αναλαμβάνει το Τμήμα Αποζημιώσεων της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ.

Σε ποιες χώρες με καλύπτει η Πράσινη Κάρτα;

Σήμερα στο Σύστημα αυτό συμμετέχουν 45 χώρες με τα αντίστοιχα Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης, τα οποία έχουν υπογράψει μεταξύ τους Διεθνείς Συμβάσεις που  ρυθμίζουν τη σωστή εφαρμογή και λειτουργία του Συστήματος. Η Ενοποιημένη Συμφωνία (Internal Regulations, Règlement Général) είναι η τελευταία σύμβαση, που τέθηκε σε εφαρμογή την 1/7/2003, αντικαθιστώντας όλες τις παλαιότερες συμβάσεις, τη Σύμβαση Ενιαίου Τύπου (Uniform Agreement) και την Πολυμερή Σύμβαση Εγγυήσεως (Multilateral Guarantee Agreement). Το Σύστημα συντονίζει  ένα ανώτατο μη κυβερνητικό όργανο αναγνωρισμένο από τον ΟΗΕ. Και με τις οδηγίες της ΕΕ, το Συμβούλιο των Γραφείων (Council of Bureaux).

Τι κάνω αν συμβεί θραύση στα κρύσταλλα του οχήματός μου;

Σε περίπτωση που επέλθει ο ασφαλισμένος κίνδυνος της Θραύσης Κρυστάλλων, θα πρέπει να αναγγείλετε τη ζημιά στη Γραμμή Αναγγελίας Θραύσης Κρυστάλλων στο 2111032919 (ώρες 09:00 έως 17:00, Δευτέρα έως Παρασκευή) και αρμόδιος συνεργάτης μας θα σας κατευθύνει, προκειμένου να επισκευάσετε το κρύσταλλο, εφόσον το επιθυμείτε, σε συνεργαζόμενο με τη ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ συνεργείο. Τη λίστα των συνεργαζόμενων συνεργείων θα βρείτε εδώ.

Τι είναι τα συνεργαζόμενα συνεργεία στην κάλυψη Θραύσης Κρυστάλλων;

Είναι πανελλαδικό δίκτυο συνεργείων, εξειδικευμένων στην επισκευή κρυστάλλων λεωφορείων, στα οποίο ο ασφαλισμένος μπορεί να επισκευάσει το κρύσταλλο του, εφόσον η ζημιά δεν εμπίπτει σε τυχόν εξαιρέσεις του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, χωρίς απαλλαγή (συμμετοχή του ασφαλισμένου στην αποζημίωση) και με εκχώρηση της απαίτησης του έναντι της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ στο συνεργαζόμενο συνεργείο.

Εάν τρακάρω με δική μου υπαιτιότητα, θα αυξηθούν τα ασφάλιστρά μου;

Η ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ παρέχει υποχρεωτικά σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης την κάλυψη Προστασία Ασφαλίστρου. Με τη συγκεκριμένη κάλυψη, προστατεύεται το συμβόλαιο από αύξηση ασφαλίστρου για μια ζημιά με υπαιτιότητα του ασφαλισμένου οχήματος, εντός ενός ασφαλιστικού έτους. Περαιτέρω εφαρμόζεται η κλίμακα Bonus – Malus.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για νέα προϊόντα και προγράμματα;

Ανατρέχοντας στην ιστοσελίδα μας, στην ενότητα ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ και επιπλέον τηλεφωνώντας στο Τμήμα Πωλήσεων της ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ.

ΚΛΕΙΣΙΜΟ